zondag 7 juli 2013

ALOHA HAWAÏ!!!

Wie pakt er nu zijn koffers,

Wie gaat er mee naar dit zonovergoten paradijs!! Zorg dat je je rietenrokje bij je hebt en je kokosnoten-BIKINI!!! Cocktails in overvloed en niet te vergeten de hawaiiaanse muziek met de kleine gitaartjes... hihii, zie me al staan..

Met de mooie stranden met spierwit zand en helder aquablauw water worden de berggebieden afgewisseld met wel meer dan 100 vulkanische eilanden  in het midden van de Stille Oceaan, Dit tropische oord hoort bij de Verenigde Staten en wordt omringd door de Grote Oceaan.  Wat wil je nog meer..???

En om het nog completer te maken krijgt iedereen een krans om met de bekendste bloem van Hawaï, de gele hibiscus of, op z'n Hawaiiaans: pua ma'o hau hele


En de bloem die symbool staat voor "the Big Island" , is de pua lea, een soort rode bloesem. 

In de zee leven tropische vissen, dolfijnen en walvissen. Ook de bossen herbergen tropische diersoorten. 


Er zijn ook uitermate giftige diersoorten zoals zwarte weduwen en schorpioenen.....?????? mmmmmm...Jakkieieieieiei...weet je wat we blijven maar thuis, hahahaha.


Tis nu zo lekker weer en dichtbij huis heb ik water genoeg en Arjan heeft nog wel een rietenrokje die hij past , hihihi... oohhhhh spannend...Mijn kaartje is er weer eentje die bij dit weer en mijn thema prima past, al zeg ik hetzelf...En neeeeeehhhh...jullie krijgen geen Arjan in rokje te zien...whahahahaa. Ik heb een Bendy Fold Card gemaakt in de bruin tinten.. Als je hier aanmeld bij een gloednieuwe facebookgroep van Krejateja dan kan je daar het patroon vinden van Thea Bouland.


Surfers Paradise!!

Alles is van Noor!Design/Joy!Crafts, behalve de roosjes en het kantje. Alles bewerkt net distress inkt Vintage Photo en heb frantage op de vlinders en slippers gedaan. De stempel is de finishing touch met wit embossingpoeder.



Bij de volgende uitdagingen staat dit kaartje in de rij bij:


Bij deze zeg ik ALOHA en geniet allemaal van deze ZON zondag en de aankomende dagen!




49 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart!!! Prachtig met al die verschillende mallen!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aloha Antoinette....je had me bijna overgehaald om mee te gaan tot ik die zwarte weduwe zag....ook ik blijf maar hier....had een foto van jouw Arjan in een rieten rokje wel op prijs gesteld hoor....nou ja, dan doen we het maar met jouw geweldige creatie...ook geen straf om te bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha Kokosnoten bikini en rieten rokje van Arjan jaja, jij hebt de zomer zeker in je bol!
    Je bent ook erg snel met reageren dus zo erg is het ook weer niet denk ik hihi!
    Inderdaad laat die spinnen maar daar hoor en geniet thuis heerlijk van het weer.
    Hieronder de luifel is het goed toeven thuis.
    Schitterend je kaartje met zoveel stansjes...wat is dat bruin met wit mooi en weer heerlijk vintage!
    Hier houden we van he!
    Geniet van de zonnige zondag!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Antoinette,
    Ik ga vast sparen, hoor! Hawaï lijkt me wel wat. En spinnen... ik ga me pas zorgen maken als het lijf niet meer onder m'n schoen past ;). Voorlopig brengt jouw kaart er zeker vast de stemming in! Erg leuk.
    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Antoinette,
    wat een leuke tekst staat hierboven! Ahhhhh jammer geen man in rokje te zien! Grapje!!!
    Maar wel een super mooie kaart. Wat een werk en details zeg! Mooie gedaan hoor. En ja ben er weer!!! En gelukkig niet van deze rare en vieze beesten tegen gekomen. Maar wel andere insecten en vogels die je hier niet echt veel ziet. Maar niet zo eng hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie, dank je wel voor het mee doen met de wedstrijd op het blog van JoyCrafts.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg deze kaart. En ik zag je op een foto. Grappig dat ik toch een heel andere voorstelling van je had! Ik had je lichtblond ingeschat met lang haar...hihihihi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Antoinette,de kleuren die je gebruikt hebt zijn erg mooi.
    Enne,dit schorpioentje bijt niet hoor en is ook niet giftig,ha,ha,ha.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOO Wat een schitterende creatie is dit weer en ik heb genoten (en gelachen) om je verhaal, zo leuk. Ik had je man wel in een rieten rokje willen zien hoor, misschien is het nog niet te laat???.......lol.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat kan jij verhalen maken, erg leuk
    je kaart val er bijna niet door op, maar het is weer een plaatje.
    groetjes en geniet van de warmte
    Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha Antoinette,wat een leuke binnenkomer had je weer,maar idd laat die spinnen maar weg.Gave kaart,doet me aan golfslag denken,mmm.Geniet van het mooie weer in je mooie tuin,misschien wel in flip-flops ?? :-) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aloha wat een mooie kaart. Leuk gedaan en weer bedankt voor je reisje, was weer gezellig.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende creatie, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt weer een gaaf kaartje gemaakt Antoinette.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou jij bent al in zomerse sferen geloof ik, dat zal vast wel komen door die prachtige kaart die je gemaakt hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk heerlijk, zou zó weer terug willen! Onze Jan en ik zijn er 20 jaar geleden getrouwd, zouden het zó over willen doen! Enig hoe je het sfeertje weet te scheppen Antoinette, en die enge beesten? Valt wel mee hoor, de rest overheerst ;-) Lijkt me logisch dat ik gezien het voorgaande wel errug weg ben van je mooie kaart! Mieters!! Lieve groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje in Hawaïaanse stijl ?!, erg leuk de tekst en de afbeelding. En voor de rest had je wel eens wat meer foto's erop kinnen zetten, behalve bloemen, spinnen en je kaartje wachten we natuurlijk op nog meer foto's whaaaaa! Geniet nog van deze mooie zomerse avond, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aloha Antoinette,
    We hoeven nu niet naar het buitenland hè, we zitten hier ook heel goed.
    mooi weer...alles bij de hand...echt genieten! Ik heb ook weer genoten van je verhaal en vind je kaartje erg leuk geworden en de Noor mallen prachtig! Ennuh rustig aan met Arjan hè!!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Antoinette,
    Wat een prachtig verhaal heb je weer geschreven, leuk, moet er altijd om lachen..je hebt een mooie kaart gemaakt, , leuke mallen gebruikt..liefs van Ans en ..geniet van het mooie weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou je hebt er weer een fantastisch verhaal omheen gebreid, geweldig.
    En je kaart is weer leuk.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi verhaal en een prachtige kaart Antoinette....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Antoinette,
    je hebt een schitterend kaartje gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het is weer een heerlijk verhalen toch zou ik Arjan wel eens een zo rokje willen zien

    hihihihih maar je kaartje is mooie

    groetjes uit het zonnige Maasdijk

    Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart heb je gemaakt en je verhaal is weer super. Altijd leuk om te lezen en lees altijd weer nieuwe dingen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Toen ik begon te lezen, dacht ik "Die heeft geluk om zo'n mooie reis te kunnen maken!" Maar je liet je beinvloeden door je kaartje en dat is supermooi Antoinette! Geniet van je vakantie en zoals ik lekker thuis!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Antoinette, wat heb je weer een heerlijk gezellig verhaal geschreven. Als het kaarten maken niet meer wil lukken kan je altijd nog schrijfster worden. Deze kaart is weer schitterend. Zo leuk gedaan! Hele fijne vakantie! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nee ik pak mijn koffers nog niet...
    Nee ik wil geen witte stranden...
    Nee ik wil geen bloemenkrans...

    JAAAAAA ik wil Arjan in een rieten rokje zien!

    Maar wat ik vooral wil dat jij, Antoinette, doorgaat met mooie kaarten maken.
    Want wat is hij weer S C H I T T E R E N D!
    En wat een leuk verhaaltje weer!

    Groetjes

    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  28. super verhaal er bij antoinette hi hi

    heerlijk hoor wil best naar hawai en je kaart meid wat prachtige gemaakt mooie detais en fhoto er op en de prachtige vlindemal van joy o wat is die toch gaaf he

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig verhaal weer Antoinette en supermooi kaartje, toppie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi verhaal en prachtig kaartje Antoinette.
    bedankt weer voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaartje Antoinette...enne we genieten hier maar gewoon van het zonnetje.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een leuke blogpost en verhaal en Hawaii, als vakantie bestemming, helemaal te gek! en een prachtige uitvoering er van.
    leuk dat je weer mee doet met onze challenge.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Antoinette wat een leuk verhaal heb je weer geschreven.
    En je kaart is schitterend!!!!!!!!!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooi gedaan, hij is toppie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow Antoinette, ik vind je kaart TOP, prachtig hoor.
    Fijne dag!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Such beautiful flowers its always been my dream to go to Hawaii until I saw this spider !! Lol I hate spiders...... Your card is lovely
    Hugs Susie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super leuk verhaal heb je er weer van gemaakt .
    en je kaart is ook weer prachtig .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jeetje....bij het zien van dit kaartje wil ik gelijk mijn koffer pakken en op vakantie gaan! Wat is er weer veel op te zien zeg.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ja hoor, we zijn helemaal in de vakantiesfeer beland maar zonder die enge spinnen hoor, brrrrrr...... Prachtige kaart met heel veel mooie details en mallen. TOP! Dankjewel voor deelname bij WLVC, lieve groetjes van Plony en....jammer dat we niet mogen meegenieten van dat rieten rokje, hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtig kaartje, maar ik hou het toch liever dichter bij huis zonder al die enge beesten :-) Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi hoi Antoinette,
    wat een schitterende kaart, wat heb je weer een gaf verhaal erbij!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Aloha, Antoinette, wat een leuke kaart!
    Ik laat de koffers deze vakantie thuis. Wat een stralend weer, we genieten er deze vakantie heerlijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Zoveel te zien en allemaal zo mooi!
    Leuk dat je weer meedoet aan de challenge bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heel mooi gemaakt. Zo kom je wel in de vakantiestemming. Al blijven we dit jaar in ons eigen landje, voor het eerst weer met tweetjes op vakantie. Ik moet heel erg aan het idee wennen.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. oh,wie schön,eine Karte zum träumen...und viel preiswerter als eine Reise nach Hawaii. Superschön gemacht! lG Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Schitterende kaart Antoinette...heel mooi gedaan!
    Ik dacht dat ik allang volger van je was maar dat blijkt niet zo te zijn...dus ik meld mij aan bij jou.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen