zondag 17 november 2013

BEN JIJ ZOET GEWEEST?

Goedendag meiden,

Het heerlijk avondje komt er bijna aan en dan zal Sinterklaas met zijn kornuiten in ons land weer druk bezig zijn! En om nu Sinterklaas een beetje te helpen heeft onze Knutselpiet niet stil gezeten en een surprisekadootje voor die lieve kindertjes gemaakt.

Hij heeft een kraft tasje gepimpt met de allernieuwste Sinterklaasstempels en alles ingekleurd met distressinkt. Deze stempels zijn uitermate geschikt om een Sinterklaas creatie bij de kindertjes te laten opvallen. Deze zijn te vinden onder de naam : Stempel tekst NL Sinterklaas 6410/0083.


Eerst het kraft tasje leuk bestempelen met pepernootjes, hartjes en worteltjes in verschillende kleuren. Stempel dan onze Sint en Piet en de leuke gevulde laars en kleur ze in naar eigen inzicht, knip ze uit en geef ze een plaats op het tasje. Voeg de bestempelde tekst toe en maak een leuk labeltje aan het hengsel vast. Dit kan natuurlijk ook met een uitbundige strik. Knutselpiet heeft hier rood koord voor gebruikt. Nu had hij nog wat pepernoten, chocolade geld en tumtummetjes over uit zijn eigen voorraadkast en heeft ze als afwerking op de nog wat lege plaatsen bevestigd met lijm. Mocht dit niet lukken dan heeft Knutselpiet nog wel wat stickytape als alternatief.

Het tasje is nu klaar om met veel lekkers gevuld te worden. Een chocoladeletter met wat chocoladegeld en een gemixt doorzichtig zakje met de overige pepernoten en tumtummetjes, dichtgeknoopt met een rood crisplintje. Voilà... een super lekkere traktatie.

Alvast een fijne Sinterklaasavond voor een ieder die dat gaat vieren, ook namens Knutselpiet!




41 opmerkingen:

  1. Hallo Antoinette,

    Zo kort na je verjaardag alweer CREA BEA?
    Nou geweldig hoor!
    En ik meld gelijk maar even dat ik hartstikke zoet ben geweest. Als knutselpiet dit leest krijg ik vast wel wat in mijn laars (je)
    Heel erg leuk gedaan!

    Groetjes
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super gezellig (en lekker :o) uit, Antoinette! Je kunt met dit project zo mee doen met de uitdaging van Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig en de pepernoten die je erbij hebt gedaan.Een hele schitterende creatie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer werk van gemaakt,
    maar ziet er bere gezellig uit !
    Gezellige (knutsel) zondag nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig tasje heb je gemaakt.Leuke sinterklaas stempels.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Antoinnette,
    Wat heb je dat leuke gedaan, super met de stempels en alles wat je op het tasje hebt geplakt,LEUK..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww wat heb je dat leuk gedaan
    ik wou dat ik het in mijn laarsje vond

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Antoinette.
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou knutselpiet je bent zeker erg lang bezig geweest op dit erg leuke en vrolijke zakje!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi en leuk gedaan en wat lekkerrrrr!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit superleuk gedaan Antoinette, ziet er weer toppie uit en lekker ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, hoi
    Wat is dit weer één en al gezelligheid op je blog!! en dat al weer daags na je verjaardag!! Ik had je al gefeli via de mail. Je hebt een gaaf kado zakje gemaakt met alle lekker die bij het Sinterklaas gebeuren hoort...Mjammie...Prachtig gedaan!!! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig suprisetasje Antoinette....heel leuk al dat snoepgoed erop....en erin

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er gezellig uit Antoinette!
    Leuk om te geven en te krijgen!
    heel mooi gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee. Mooi gemaakt.

    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat weer een super leuk sinterklaas zakje heb je gemaakt met al die lekker tum tum perpernootjes et er op dan de leuke stempels ik heb ze nog in mijn handen gehad afgelopen vrijdag maar vond ze toch wel prijzig en je gebruikt ze niet erg vaak al zijn ze wel heel leuk hoor

    maar omdat ik nog al uit moet kijken met mijn centjes heb ik ze niet gekocht

    maar jij hebt er weerwat bijzonders van gemaakt meid

    zoiets wil iederen met sinterklaasavond wel ontvangen denk ik wij vieren het met de jongste zoon in heerhugowaard 30 nov zo leuk met de kleintjes

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk gedaan zeg, gaaf die stempeltje !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Antoinette ik schaam me zoooo, ben ik toch nog je verjaardag vergeten gisteren dus alsnog van harte gefeliciteerd en nog heel veel goede jaren met veel creativiteit gewenst!!!!! Een kaartje heb ik niet gered zoals je al lang hebt gemerkt, sorry. Ik zit onwijs in tijdnood en krijg al amper alle kerstkaarten af terwijl ik al maanden bezig ben....doe kennelijk iets helemaal niet goed.
    Dit tasje is echt super leuk, zie al blije gezichtjes voor me!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gaaf tasje Antoinette, jij gaat gewoon na je verjaardag er weer vol tegen aan. Ook heel leuk bedacht zo. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Antoinette,
    deze is helemaal super gemaakt zeg! Je hebt natuurlijk met je verjaardagsvisite voor de tv gezeten om 12.00 uur als echt fan!?
    En ja daar raak je dan helemaal geïnspireerd door...
    Echt top!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog van harte gefeliciteerd!
    Je bent goed bezig knutselpiet.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Antoinette,

    ik begrijp hier uit de reacties, dat je gisteren jarig was, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel gezonde en creatieve jaren toegewenst.
    Prachtig mooi en lekker heb je dit zakje opgepimpt, ze zijn ook heel erg mooi die Sint en Piet stempels, maar Ja,....wat is er niet leuk, soms moet je kiezen.

    groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi tasje, heel leuk om dit in je schoen te krijgen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zo leuk en mooi gemaakt.
    Echt fantastisch !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou die knutselpiet kan er wat van, wat heeft hij dit schitterend gemaakt!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben zoet geweest Antoinette, zal ik je mijn adres mailen hahaha.
    Ziet er schitterend uit hoor.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt een gaaf kadootje: zo'n mooie tas met lekkers.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben zeker zoet geweest. Op tijd naar bed, niet huilen of zeuren en hard werken. Genoeg ????
    Maar een snoepzak - toch zeuren - wil ik niet. Graag een plak zwarte chocola. Heb ik zo'n ENORME TREK in.
    Wim moet straks naar de post, ik hoop dat hij er mee brengt.
    Gek he daar kan ik zo'n behoefte aan hebben. 80% zwart. maar de zak is fraai hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat ziet er super lekker uit! En de pepernoten die je erbij hebt gedaan, geweldig. Een hele schitterende creatie!!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo'n prachtig tasje wil iedereen wel krijgen met pakjesavond. Super gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk dat je volgr bij me bent geworden!
    Ik kom gelijk even bij jou kijken en heb me ook gelijk volger gemaakt hoor!
    Maar wat ziet je tasje er supergezellig uit!!
    Ik krijg gewoon zin in het avondje ;)
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk joh!!!! Heel mooi gedaan. Krijg volop zin in 5 december! Als ik dit zo zie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Antoinette,
    Wat heb je dit leuk gedaan met de papiere zak. Leuk alle lekker en leuke sinterklaas details en de stempel zijn heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nog gefeliciteerd .

    Prachtige gedaan weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Antoinette,
    Wat een leuke tasje heb je gemaakt met die leuke stempels. Dat maakt het sinterklaasfeest alleen maar nog leuker. Ik moet je ook iets bekennen, dit weekend heb ik je kaartje geschreven en gisteravond heb ik hem op de post gedaan. Maar nu zie ik dat je al jarig geweest ben. Dom dom. Ik dacht dat je de 23 e jarig was. Je kaart is dus onderweg maar dus wel te laat. Sorry.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  36. nee Antoinette. Ik ben niet zoet geweest :( Ik heb jullie blogs de laatste dagen wat verwaarloosd, maar vanavond doe ik er weer alles aan om helemaal bij te raken. Misschien kom ik dan toch nog op de brave lijst van de Sint?
    Je zakje is echt super leuk! Lijkt me een heel feestje voor wie hem ontvangt!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi gemaakt Antoinet, Die digi had ik ook wel willen hebben maar was weer eens te laat. Heel leuk gedaan met die sok. Nog van harte met je verjaardag wilde wel een kaartje sturen maar had geen adres doorgekregen. Volgend jaar dan maar. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Waaaaaah ik ben alweer achter met lezen.....wat een leuk cadeau tasje heb je gemaakt een super idee!
    Je zult dit maar bij je schoen vinden 's ochtends!
    Mooie stempeltjes van sint en piet!
    Ik zit na de werkdagen altijd helemaal in de drukke kleutersfeer tjonge jonge ze worden met de dag drukker want jaaaa het is wel erg spannend hoor voor die leeftijd!
    Ik lees even door want ik zie iets op mode gebied.....gisteren zijn we ( hoe bestaat het) binnen geraakt bij de nieuwe Primark in Eindhoven . De grootste van de Benelux! We konden zo door lopen ,vroeg dus nog niet druk maar eenmaal buiten wauw een dubbele slinger a la efteling rij om binnen te komen...niet normaal maar voor ons een ware modeshow want het is wel leuk om al die jeugd te zien die daar op af komt....genoeg gekletst..ik lees nu eindelijk door.....

    BeantwoordenVerwijderen