woensdag 8 juli 2015

NA WARMTE KOMT KOU

Goooodmorning knutselaars,


Zijn we allemaal een beetje aan het bijkomen van de warme dagen? Nu heb ik tenminste ff de tijd om wat huishoudelijke klusjes in te halen en weer even te bloggen. Want het was natuurlijk even niet te doen om je in het zweet te werken... nee hoor, lekker bij de ventilator filmpje kijken ofzo, niet bewegen anders vielen er al zweetdruppels, hihihi!

Ook had het geen zin om hier naar het strand te gaan, drukkkkkkk uiteraard... nee hoor lekker in de tuin ff bikini aan en onder de tuindouche. Gewoon de tuinslang met brushkop onder de parasol hangen met touwtjes aande stangen en je hebt de perfecte verkoeling!

Gelukkig konden wij ook alle dagen goed slapen, we hebben namelijk een mobiele airco op de slaapkamer en die stond dan aan totdat we naar bed gingen. En daarna lieten we een kleine ventilator draaien om de lucht wel weer te laten circuleren. Nouuuu...... heeeeeerlijk, als een blok vielen we inslaap!

Nu we dan weer even fris en fruitig zijn, laat ik jullie een kerstkaart zien die ik voor de ZOMERSPECIAL van Joy!crafts heb mogen maken met de nieuwe sterren (boog)rand van Noor!Design. (klik op de link en je kunt bladeren!!)


Als jullie deze special al in huis hebben staat deze op blz.7 ennuu O ja, hééél blz 22 ook nog hoor, hahaha! Zoooo, trots dat ik eindelijk een keer een bijdrage kon leveren, want i.v.m. mijn ogen kon ik iedere keer niet meedoen. En nu eindelijk....Yessss!


Het is een labelkaart geworden met de nieuwe kerst tekststempels en de sterrenboogrand, de wantjes en het mutsje zijn iets aangezet met grijze distress inkt. De ijspegels heb ik uit wit glitterkarton gestanst. het mooie kerstpapier is gemat op wit en kraftkarton. En het smalle ribbelkarton had ik ook maar weer eens uit de kast gehaald. Het perfecte plaatje heb ik op internet gevonden. Al met al een zeer verkoelende kaart, toch dames?

Een verfrissende dag en ik ga nu maar eens aan de slag in huis... doeidoei xxx


26 opmerkingen:

  1. hahaha, bij jou is het vandaag dus ook kerst op je blog. Prachtig hoor, die label, supermooi gedaan.

    Groetjes en een fijne dag,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart en inderdaad even lekker dat het wat frisser is, kunnen we inderdaad weer wat klusjes doen :-)
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Antoinette. EN je trots snap ik, altijd gaaf om je eigen creatie in een blad te zien staan.
    De kleur blauw is echt perfect gekozen voor een winterkaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Antoinette, wat een heerlijk verkoelende labelkaart heb je gemaakt en wat gaaf dat je jezelf in een magazine terug mag zien, dubbel leuk na al die ellende met je ogen.
    Hele mooie kleuren en het plaatje past perfect bij de mooie tekst...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf labelkaartje heb je gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooiekaart Antoinette, en toepasselijk. Weg hittegolf!!! Maarkou waseen beetje welkom voor ons. Maar het hoost hier al uren. Nou kunnen we niks doen. Hoe krijgen we de tent weer droog.. Hans komt maar helpen vrijdag of zaterdag as t droog is. Duimen dus maar. Wij trokken er 4 dagen voor uit. Wat een oude mutsen he? En nu ???? Dan toch maar liever douchenvoor de tent !!!! Of zoals jij onder de parasol. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige labelkaart Antoinette, even weg met deze warmte een beetje koelte is eg welkom...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie labelkaart in koele kleurtjes, past perfect bij al het moois dat er op te zien is.
    Ik vind hem schitterend gemaakt Antoinette.
    Leuk om je eigen creatie in een boekje te zien, ik kan me daar bij voorstellen dat je daar trots op bent en terecht.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Antoinette,
    je zult wel heel erg trots zijn,
    je eigen creaties te zien in het boekje van Joy!
    Van harte!!!
    Ik vind het een prachtige winterse kaart!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooi winterse label! Fijn dat je mee kon doen om een kaartje voor de special te maken.
    Ik vind het niet erg dat het wat minder warm is... Het was echt te warm.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Oh gelukkig hebben jullie je lekker in de tuin kunnen vertoeven
    met dat warme weer !
    En dan een hele verkoelende kaart, wowwww hij staat in de magazine,
    wowww ik zag hem al en het kan ook niet anders dan dat dit een
    hele gave en stoere en mooie kaart is met die sterrenmal ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend gave winterkaart! Heel mooi gemaakt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart en echt verkoelend!!En dan ook in het boekje van Joy!! Het plaatje erop is ook super,ga toch maar eens neuzen op internet. Ik heb ivm vakantie even nog de vorige kaarten gekeken die je gemaakt had, maar super allemaal!! Er zitten echt hele toffe kaarten bij. Kan weer normaal bij je langs komen nu mijn vakantie voorbij is hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Antoinette,
    Een super leuke kerstkaart en wat leuk voor je dat je nu een bijdrage kon leveren aan het Joy boekje.Super hoor.Ja nu kunnen we even het huishoudwerk inhalen, want voor het weekend wordt alweer warmte voorspelt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige tag kaart Antoinette en zou het graag in mijn facebookgroup willen zien kerstkaarten alleen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een geweldig mooie kaart weer Antoinette en je hebt een mooi plaatje gebruikt!
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk fris kaartje Antoinette!
    Een beetje afkoeling konden we wel gebruiken he...
    Gaaf dat je creaties zijn gepubliceerd!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb de folder gisteren in mijn handen gehad en zei nog tegen mijn vriendin wat een mooi kaartje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pfff, ja, ik heb het graag warm, maar deze hitte hoeft voor mij nu ook weer niet. Helaas voor mij ook niet de luxe van een airco, of ventilator. Ik heb gewoon mogen werken. De winkel waar ik werk heeft een plat dak, geen airco, en het is er (gelukkig) altijd super druk. Dus even een verkoelend dagje tussen door is niet eens zo heel erg.

    Heel begrijpelijk dat je hier trots op bent, en dat mag ook. Het is je van harte gegund.
    Het is dan ook wel een onwijs mooi kaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig label! En die sterrenboogrand komt ook zeker op mijn verlanglijstje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtig label Antoinette de halve circkel heb ik ook net gekocht zo mooi is die en super dat je een bijdrage hebt kunnen leveren in het magazine geniet er van

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen