vrijdag 23 september 2016

DT CALL JOY!CRAFTS

Goeiedag creatievelingen,



Staat dit logo binnenkort bij jou op het blog? Haal dan nu alles uit je hobbykast, want bij Joy!crafts hebben we een DT CALL. Wat moet je daarvoor doen en wat wordt er precies gevraagd?

Voor het Demo Team zijn we op zoek naar dames die ons team kunnen versterken.

Verwachting van een DT lid:
- Een eigen visie, meedenken over trends en productontwikkeling
- Actief op social media (minimaal eigen blog en Facebook dat actief wordt bijgehouden)
- Uitdragen dat je Joy-DT lid bent en dit profileren bij evt. workshops/ demo’s
- Minimaal 5 creaties per maand (100% joycrafts)
- In overleg creaties voor de 2 maandelijkse special en beurzen
- Beschikbaarheid voor demo’s, beurzen (ook op zondag)
- Beschikbaarheid tijdens de DT dagen (2x per jaar)
- Gelieve niet aangesloten bij andere design teams

Wat kun je van Joy!crafts verwachten als DT lid:
- Maandelijks stellen we een groot gedeelte nieuwe artikelen die uitkomen gratis ter beschikking
- 2 keer per jaar een dt dag
- Een plaats in een leuk, gezellig en creatief team

Spreekt jou dit aan? Stuur dan voor 11 oktober jouw motivatie waarom jij in het team past en foto’s van gemaakte creaties naar anne@joycrafts.nl


6 opmerkingen:

  1. Hoi,Hoi, wat leuk! Een DT-call.
    Helaas doe ik niet mee vanwege dat 'beschikbaarheid voor demo's, beurzen' mij niet lukt vanwege werkzaamheden boerderij,BSO en boerderijcamping.
    Veel succes!! Ben benieuwd wie er in het team komt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer Antoinette, maar echt geen tijd voor beurzen en zoveel kaartjes maken! Ook geen facebook, wat ik ook niet wil, maar er zijn vast enthousiaste dames!!! Succes met de pproep!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer Antoinette, maar echt geen tijd voor beurzen en zoveel kaartjes maken! Ook geen facebook, wat ik ook niet wil, maar er zijn vast enthousiaste dames!!! Succes met de pproep!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke uitdaging Antoinette...maar ook ik ga daar niet aan meedoen...ik hoop volgend jaar 70 jaar te worden en daarmee vind ik me te oud om aan die demo's en beurzen deel te nemen...succes met oproep!!
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh. Dat zou mij zo leuk lijken. Om het enthousiasme over te brengen op anderen. Zelf veel te leren. Het land in. Het gaat me echter niet lukken. Dit is gewoon te veel voor mij. Dan moet ik te vaak. Maar zo af en toe ........Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje Antoinette, ze vragen nogal wat bij Joy! voor mij niet haalbaar...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen